Aby skontaktować się z naszą Szkołą za pomocą platformy ePUAP należy posiadać konto na tej platformie.
Na tej stronie dowiesz się jak takie konto założyć https://www.gov.pl/web/gov/zalatwiaj-sprawy-urzedowe-przez-internet-na-epuap
Jeśli posiadamy już konto ePUAP to w kolejnym etapie przechodzimy do adresu : https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/Dwunastka12
po czy logujemy się naszym osobistym kontem.
Następie przechodzimy kolejno przez opcje :
- Sprawy ogólne
- pisma do urzędu
- Pismo ogólne do podmiotu publicznego
- Załatw sprawę
W kolejnych krokach postępujemy zgodnie informacjami na stronie.
W pierwszym polu „Wybierz urząd lub instytucję, do której składasz pismo” należy wpisać „SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 IM. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH”